"Half of this ... is ninety percent mental."

Monday 4 August 2008

finding a solution ... for information problems


Un caine se rătăceşte prin junglă. Plimbandu-se el liniştit vede un tigru îndreptandu-se în goană spre el, cu intenţia clară de a-l manca.
Cainele se gândeste: "Frate, am încurcat-o! Asta mă haleşte!" Dar imediat vede nişte oase pe jos. Se aşează pe burtă şi începe să roadă oasele, cu spatele la tigru.
Chiar înainte ca tigrul să sară, cainele exclamă satisfăcut, frecîndu-se pe burtă: "Mmmm, delicios tigru! Oare or mai fi si alţii p'aici?"
Auzind, tigrul îşi înabuşeşte elanul şi înfricoşat se prelinge pe lîngă copaci, luand distanţa: "A fost cat p'aci; cainele aproape m-a dat gata!"
O maimuta care a urmărit scena dintr-un copac, sperând sa se puna bine cu tigrul, fuge după acesta ca să-i povestească înşelatoria. Cainele o vede. Maimuta îl ajunge pe tigru, şi-i spune pe faţă toata tărăşenia. Tigrul, înecat de furie zice: "Urca în spinarea mea si vei vedea ce îi voi face nemernicului!"
Acum cainele vede tigrul cu maimuta în carca şi se gîndeste "Ei, cum o mai scot la capăt de data asta?" Dar în loc să fugă se întoarce cu spatele, prefăcîndu-se că nu i-a văzut. Şi... cînd aceştia au fost destul de aproape zice: "Unde oare e maimuta aia?; de juma' de oră am trimis-o să-mi aducă un tigru şi nici pînă acu nu s-a întors!!!"

No comments:

I was here ...

How did you land to this place?